poniedziałek , 14 Czerwiec 2021
previous arrow
next arrow
Slider
fot. gdansk.pl

Gdańsk zapraszał Bydgoszcz

W miniony weekend Gdańsk gościł w Bydgoszczy. Była to ostatnia odsłona tegorocznej akcji promocyjnej „Gdańsk zaprasza”, organizowanej przez Gdańską Organizację Turystyczną (GOT).

Gdańsk już po raz drugi goscił w Bydgoszczy, by zaprosić mieszkańców tego miasta w swoje progi. Przed rokiem udało się zaprosić ponad 300 osób. A w tym roku dwukrotnie więcej! W ciągu dwóch dni (sobota i niedziela) zaproszono blisko 600 osób!

– Sukces akcji promocyjnej nie jest przypadkowy, podobnie jak termin jej przeprowadzenia. Liczyliśmy na dużą frekwencję na Starym Rynku oraz na Wyspie Młyńskiej, gdzie odbywał się festiwal „Ster na Bydgoszcz”. Dzięki temu udało nam się zaprosić do Gdańska tak wiele osób – mówi Bartłomiej Barski z Gdańskiej Organizacji Turystycznej.

Przez cały weekend gdańskie hostessy w specjalnych koszulkach przemierzały Stary Rynek oraz Wyspę Młyńską w Bydgoszczy i zachęcały do pobrania oficjalnego przewodnika turystycznego o Gdańsku – gdansk4u MOBILE. Każde pobranie aplikacji upoważniało do losowania nagród przygotowanych przez partnerów GOT.

fot. gdansk.pl
fot. gdansk.pl

– Bydgoszczanie bardzo chętnie pobierali naszą bezpłatną aplikację mobilną a następnie losowali nagrody. Do wygrania były m.in. vouchery do restauracji, zaproszenia do miejsc rozrywki oraz miejskie gadżety – dodaje Bartłomiej Barski. Fundatorami nagród byli m.in.: Centrum Hewelianum, PGE Arena, Golden Tulip Gdańsk Residence, Restauracja Indyjska Ganesh, Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Gdańsku, Restauracja u Flisaka oraz Restauracja Barbados.

Dodatkowo hostessy rozdawały materiały promocyjne oraz zachęcały do uczestnictwa w wydarzeniach organizowanych w Gdańsku. Organizator, dzięki uprzejmości Bydgoskiego Centrum Informacji Turystycznej, przygotował również „gdańskie stoisko”, na którym bydgoszczanie mogli bezpłatne pobierać materiały o Gdańsku i partnerach akcji.

To już drugi sezon z „Gdańsk Zaprasza” w ramach cyklu promocyjnego Gdańska w miastach w Polsce (w tym roku były to Toruń, Olsztyn, Bydgoszcz). Celem akcji było przedstawienie walorów i atrakcji Gdańska, a co się z tym wiąże zaproszenie do naszego miasta. Podczas akcji przeprowadzonej także w Kaliningradzie rozdano łacznie ponad 2 tysiace zaproszeń.

Magdalena Kuczyńska
Urząd Miejski w Gdańsku
Kancelaria Prezydenta / Biuro Prasowe

Zobacz również

Gdańsk Osowa. Powstanie park rozrywki Majaland za 20 mln euro. Kiedy będzie otwarcie?

Inwestycja ma kosztować 20 mln euro, pozwolenie na budowę już zostało wydane. Park rozrywki Majaland …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *