Impreza współorganizowana jest wraz z Radą Dzielnicy Zaspa-Młyniec.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami!
MIEJSCE START/METY
Tereny zielone przy ul. Hynka w Gdańsku
Spotykamy się na świeżym powietrzu.
Współrzędne GPS: 54.393252 N, 18.589675 E
WSPÓŁPRACA
Rada Dzielnicy Zaspa-Młyniec
NA CZYM TO POLEGA?
- Harpuś jest rekreacyjną imprezą na orientację – jest otwarta dla wszystkich, osób w każdym wieku, niezależnie od kondycji i umiejętności.
- Każdy uczestnik Harpusia otrzymuje przed startem mapę oraz kartę startową.
- Na mapie zaznaczone zostały punkty, a Twoim zadaniem jest ich odnalezienie w terenie. Wybór wariantu, czyli drogi pomiędzy kolejnymi punktami, pozostaje w gestii uczestnika
- Gdy dotrzesz przy pomocy mapy w zaznaczone miejsce, czekać będzie na Ciebie tzw. lampion (zdjęcie poniżej). Przy lampionie znajdziesz perforator (dziurkacz), którym potwierdzisz swoją obecność na karcie startowej.
- Każdy start jest niepowtarzalny – trasy przed wydarzeniem objęte są tajemnicą. Gwarantujemy, że każdy start będzie wyjątkowy – kontakt z naturą, aktywność na świeżym powietrzu i poznanie ciekawych zakątków Trójmiasta to część każdego Harpusia.
OPIS PUNKTÓW I SKALA MAPY, FORMA IMPREZY
- punkty kontrolne w terenie zostaną oznaczone przestrzennymi biało-pomarańczowymi lampionami
- szczegółowe informacje odnośnie długości tras, skali mapy oraz opisy punktów kontrolnych zostaną podane na mapie i będą wywieszone w bazie imprezy
TRASY
ZIELONA 12 PK
NIEBIESKA 16 PK
CZERWONA 22 PK
CZARNA 30 PK
Czekają na Was liczne punkty kontrolne do odnalezienia. Na każdej z tras można wystartować indywidualnie lub zespołowo.
RAMOWY PROGRAM
od 10.30 – czynna baza imprezy,
od 10.30 do 12.30 – praca biura imprezy,
10.30 godzina „0” dla wszystkich tras,
10.30 – 13.00 start wszystkich tras (można wystartować w dowolnym momencie, nie trzeba przychodzić na 10:30),
do 14:00 – PK ustawione w terenie,
po powrocie na metę: poczęstunek, losowanie upominków, dyplomy, zdawanie numerów, pieczątki i inne atrakcje,
14:15 – zamknięcie bazy imprezy.
Po powrocie na metę:
- dla wszystkich przygotowujemy napoje i zdrowe przekąski,
- losowanie upominków,
- odbiór dyplomów, naklejek i wpisy do książeczek,
- pamiątkowe zdjęcia w harpusiowej ramce,
- wyniki oficjalne pojawią się na stronie internetowej po imprezie.
ŚWIADCZENIA
Organizatorzy zapewniają:
- doskonały humor,
- masę świeżego powietrza,
- kolorową mapę dla każdego uczestnika,
- kartę startową na zespół,
- szkolenie z podstaw posługiwania się mapą dla chętnych,
- dyplom dla każdego,
- profesjonalną opiekę sędziowską,
- wyniki na stronie internetowej (po zakończeniu wydarzenia),
- upominki po powrocie na metę,
- pamiątkowy dyplom,
- inne nieujawnione w miarę możliwości organizacyjnych 🙂
OPŁATA STARTOWA
Zgłoś się na naszej stronie (formularz otwarty do piątku 26 listopada 12:00) https://www.harpagan.pl/harpus/info3/ lub na miejscu w biurze imprezy.
Udział bezpłatny dla mieszkańców Zaspa-Młyniec – zapraszamy!
Uczestnicy spoza Dzielnicy Zaspa-Młyniec – opłaty to 1-5 zł (dzieci do lat 3), 10-15 zł (4-18 lat), 20-25 zł (dorośli).
ORGANIZATOR
Pomorski Klub Orientacji Harpagan
www.harpagan.pl
https://www.facebook.com/dinoharpus
harpus@harpagan.pl