
Mercedes-Benz jako jedna z pierwszych marek samochodowych na świecie zrobiła ukłon w stronę kobiet. Stuttgarcka marka segmentu Premium doceniła potencjał, a także ogromną rolę zarówno w życiu jak i w biznesie swoich klientek. Stały się one inspiracją do stworzenia projektu She’s Mercedes.
– Postanowiliśmy podążyć tą ścieżką, ponieważ uważamy, że na każdym kroku i bardzo mocno należy doceniać kobiety – mówi Olga Witman, Prezes Zarządu Mercedes-Benz Witman. – Projekt She’s Mercedes stał się dla nas swoistą iskrą, by stworzyć cykl programów „Reporter MB Witman” i pokazać go szerszemu gronu odbiorców. Zależało nam, aby prezenterką była oczywiście kobieta – dodaje Olga Witman.
Za nami pierwsze odcinki, w których rolę reporterki wciela się Olga Kozierowska. Dziennikarka i założycielka organizacji Sukces Pisany Szminką, która wspiera kobiety i motywuje je do pozytywnych zmian w życiu. Olga Kozierowska w każdym odcinku nie tylko prezentuje nowe modele Mercedesa, ale także testuje ich funkcjonalność oraz sprawdza nowe rozwiązania technologiczne.
– „Reporter MB Witman” to nowość na trójmiejskim rynku motoryzacyjnym, a nas cieszy fakt, że po raz kolejny pokazujemy, iż jesteśmy pionierami w tej dziedzinie – mówi Olga Witman.
Kolejne odcinki będą prezentowane na kanale YouTube Mercedes-Benz Witman, a także na profilach dilera na portalach społecznościowych.
źródło: informacja prasowa MB Witman