MARKA, KTÓRA ZRODZIŁA SIĘ W ŚWIECIE TEATRU I SZTUKI SCENICZNEJ
Marka Bourjois powstała w 1863 roku na wielkich Bulwarach Paryża, w dzielnicy teatrów, podczas gdy Francja była drugą potęgą ekonomiczną świata.Jej pierwszym twórcą był aktor Joseph-Albert Ponsin, który w swoim własnym apartamencie tworzył kosmetyki do makijażu i perfumy dla aktorów.
W 1868 Ponsin oddał całą działalność w ręce Alexandre’a –Napoléon’a Bourjois, pod którego skrzydłami marka rozkwitła i stała się sławna na cały świat.
Pierwszymi produktami do makijażu były tłuste i woskowe sztyfty w różnorakich kolorach o zabawnych nazwach: Jaloux, Amoureux… (z franc. zazdrosny, zakochany), które Joseph-Albert Ponsin, genialny wizjoner, przeciętny aktor i wspaniały kosmetolog tworzył dla potrzeb teatru. Jego paleta kosmetyków do makijażu szybko się rozszerzyła, a ich wysoka jakość i bogata oferta przyciągnęły klientów również spoza środowiska teatralnego.
CO NAM LEŻY NA SERCU
Kontynuować wprowadzanie innowacji, tworzenie inteligentnych i kobiecych produktów, które ułatwiają wydobycie piękna. Sprawić, by paryski szyk stał się osiągalny dla każdej kobiety poprzez śmiałe look’i, które są zgodne z trendami, ale też nie przysparzają trudności w wykonaniu… i wszystko to bez konieczności wydawania fortuny na kosmetyki. Pozwolić każdej kobiecie w pełni wyrazić jej wewnętrzny styl i kreatywność.Bourjois ma osobowość i kocha kobiety, które też ją mają.
Marka od zawsze była synonimem koloru, jakości i radości życia, wartości te znajdują odzwierciedlenie w każdym produkcie Bourjois.
Drogeria SUPER-PHARM przy ul. Kołobrzeskiej 41c zaprasza! Promocja obejmuje róże do policzków (-35%), a produkty do makijażu oczu i ust można zakupić z 25% rabatem. Akcja trwa od 14 do 28 stycznia.